Zoals elke ondernemer en elk bedrijf filosoferen en brainstormen we bij Loco Enzo regelmatig over visie, missie, strategie, middelen, marketing en heel veel andere zaken.

Dat on-line daarin hoe langer hoe belangrijker is hoef je verder niemand uit te leggen.

Wat heeft de markt een vlucht genomen sinds de ontdekking van het world wide web. Omdat we bij Loco meenden dat we op het beeldscherm wel wat vaker mochten verschijnen, zonder irritant of vervelend gevonden te worden, introduceerden we een geheel nieuw digitaal product: Op Pad met Loco. Dit luchtige medium mocht wat ons betreft een mooie tegenhanger worden van de veelgelezen (en geprezen) Locomotion draait doorrrrrrrr. Weinig woorden, veel beelden. Concrete aanbieding/arrangement en omdat we nu eenmaal Loco zijn: Altijd spraakmakend. We begonnen ooit eens met Max Verstappen naar Abu Dhabi en verhip, we hadden direct beet. We mochten een aantal gasten naar de woestijn daar brengen. Maar ook ons tripje met Ajax naar Madrid vond gretig aftrek. En (mocht er zelf bij zijn) What a Match!! Ajax schreef er historie en vele Loco relaties mochten daarbij zijn. Maar ook heel Liechtenstein afhuren levert veel kliks (en aanvragen) op, evenals de kans om Frenkie de Jong te zien debuteren in het Barca shirt. Allemaal spraakmakende ‘Op Pad met Loco’s, en velen zeer succesvol. Heel benieuwd wie er nu met ons mee wilt naar Oeganda. Gaan we op bezoek bij Bokito. Ook leuk!!

Gerelateerde berichten