Het was een mooie opvolger van een eerder golftournooi uit 2012; Golf to Fight Cancer.

Een initiatief van een zeer betrokken Bossche ondernemer Joost de Koning , die bijna 100 golfers enthousiasmeerde om heel veel geld op te halen. Niet alleen via de inschrijvingen van 22 flights, maar ook van een prachtige veiling met een knipoog. Immers, als de beste Bossche ouwehoer die we kennen, Huub van Mackelenberg, veilingmeester is, dan weet je al genoeg. Als er tijdens zo’n veiling een figurantenrol in een Bavaria-commercial, een kinderverjaardag naar de Brandweerkazerne, een stripje Viagra-pillen of een 15 liter-fles AIX Rosé op de veilinglijst staat is de sfeer al gezet. Het werd een legendarische avond. Loco Enzo mocht mee tekenen voor de organisatie en is, samen met Joost de Koning en ook met de Stichting ‘Swim to Fight Cancer’, enorm blij met de opbrengst van maar liefst €66.000,-

Gerelateerde berichten